Contrachapatu marinu - contrachapatu impermeable

U contraplacatu marinu ROCPLEX hè unu di i materiali di legnu cumunemente aduprati per a fabbricazione di mobuli è decorazioni impermeabili è resistenti à l'umidità. Pò migliurà a percentuale di utilizzazione di u legnu è hè u modu principale per salvà u legnu. U contraplacatu marinu ROCPLEX pò esse applicatu à i yacht, a fabbricazione di l'industria navale; fabricazione di carrozzeria; mobili di alta gamma, armarii, armarii di bagnu, substrati di pavimentu in legnu, scatule di altoparlanti, pale di ventilatori, pianoforte è parti di strumenti musicali, ecc.

U contraplacatu marinu ROCPLEX adotta una colla impermeabile finlandese Tire importata, chì ùn solu risponde à e norme di prutezzione di l'ambiente, ma hà ancu e caratteristiche di resistenza à u clima è resistenza à ebollizione per 72 ore senza apertura di a colla.

U contraplacatu marinu, cunnisciutu ancu cum'è "contraccupatu impermeabile", "contraccupatu marinu", "contraccupatu oceanicu", ecc., Provoca prestazioni impermeabili superiori, è hà una struttura è prestazioni di legnu solidu naturale, dunque hè largamente adupratu.

A placca di fondu di a superficia di u compensatu marinu Okoman hà una forte stabilità è usabilità, struttura chjara è struttura uniforme, tonalità di culore dolce è liscia; L'adesivu hè impurtatu da a Finlandia Colla impermeabile per i pneumatici, testata da u laburatoriu SGS, a forza di incollatura hè di u livellu 3, adatta per i gong Fresatura di varie forme cumplesse hè una scelta di alta qualità per a produzzione di mobuli high-end, armarii di armarii è legnu massiccia multistratu pavimenti substrati.

Avvanzi di u contraplacatu marinu ROCPLEX
Pannellu: selezziunate arburi Okoman di alta qualità impurtati da l'Europa, da e fureste naturali à l'esternu è da splutazioni forestali autopiantate, una bona materia prima garantisce una bona qualità. L'Okoume hè di struttura chjara, robusta è resistente, è hà una forte resistenza à a currusione; Okoume hà una forte plasticità, hè faciule à pieghje sottu à vapore, pò esse furmatu, è hà una bona prestazione di tenuta di unghie.

U pannellu core di u compensatu marinu ROCPLEX: Sicondu i requisiti di l'ambiente di usu di u cliente, u pannellu core di u compensatu marinu di ROCPLEX hè divisu in dui tippi: legnu chjaru è legnu duru. Quandu si usa u legnu di legnu duru tuttu u core è tutta a tavula, e prestazioni fisiche sò stabili, u materiale hè duru, a forza è a durezza, e prestazioni sismiche sò alte, a resistenza à a corrosione è e prestazioni di curvatura à vapore sò boni.

Colla: Aduprate una cola impermeabile in Pneumatici importati finlandesi per assicurà a qualità di a cola di u pruduttu è a prutezzione di l'ambiente. In u nostru propiu laburatoriu, l'emissione di formaldeide hè cuntrullata à 0,3 mg / L, chì risponde à e rigide norme naziunali è europee.

Caratteristiche di u compensatu marinu rocess / TECNOLOGIA

U contraplacatu marinu ROCPLEX marinu (passatu u BS BS 1088-1: 2003 certificatu standard internaziunale di contrachapatu marinu) adopra cumpletamente a tecnulugia di pruduzzione avanzata internaziunale è u modu di gestione, da u billet chì entra in fabbrica à u magazzinu di u pruduttu finitu.

Ogni prucessu hè strettamente cuntrullatu cù dati quantificati, 36 ligami di monitoru di qualità, ispezzione cumpleta nantu à u situ di produzzione, ispezzione casuale da specialisti di qualità, ispezzione reciproca trà processi superiori è inferiori, è un sistema di garanzia di qualità cumpletu per l'imballu è l'immagazzinamentu, in modo chì ogni u pruduttu risponde à esigenze strette e norme europee, e norme naziunali.


Tempu di posta: Dic-02-2020