Cosa hè u compensatu

U contreplaqué hè un tipu di tavulone di legnu artificiale chì hè riassemblatu da a buccia.

U compensatu hè fattu tagliendu in impiallacciature di grande superficie in direzzione di l'anelli annui. Dopu avè asciugatu è incollatu, hè pruduttu secondu u standard di l'orientazione verticale in granu di moganu di veneers adiacenti.
U numeru di tavule core hè generalmente un numeru stranu di strati, di solitu da trè à tredici strati, è u numeru cumunu di strati hè generalmente di trè strati, cinque strati, nove strati è 13 strati (u mercatu di vendita hè generalmente chjamatu trè compensati, cinque contreplaqué, nove contreplaqué, Tredici centimetri). U rivestimentu frontale di u stratu esterno hè chjamatu pannellu frontale, u fondu hè chjamatu pannellu posteriore, è u stratu internu hè chjamatu u pannellu core.

U compensatu di tipu 1 hà i vantaghji di resistenza à u clima, resistenza à l'acqua bollente, durabilità, resistenza à alta temperatura è resistenza à u vapore.

Sti 2 tippi di contrachapati sò contraccapati impermeabili, chì ponu esse bagnati in acqua fredda è acqua calda in pocu tempu.

U compensatu di Tipo 3 hè un compensatu impermeabile, chì pò esse immersu in acqua fredda per un breve periodu di tempu, chì hè adattu per a temperatura interna in a stanza. Mobili è scopu generale di custruzzione;
U compensatu di tippu 4 hè u contraplaciu resistente à l'umidità, chì hè comunmente adupratu in interni. U compensatu cumunamente adupratu include betula, eucaliptu è pioppu.

U contraplacatu hè adupratu principalmente in cundizioni à l'aria aperta, cum'è a custruzzione di decurazione esterne è cassaforma in cimentu. In decorazione, hè adupratu principalmente in soffitti, gonne murali, è rivestimenti di pavimentu.

A cumpusizioni di basa di u plywood

Per migliurà l'anisotropia di u legnu naturale quant'è pussibule, u compensatu hà caratteristiche uniformi è forma stabile. Generalmente, u compensatu deve seguità dui principii di basa in a struttura: unu hè simmetricu; l'altru hè chì e fibre ottiche à bordu unicu sò perpendiculare l'una à l'altra. 

U principiu di simetria hè chì u compensatu hè necessariu da i dui lati di u pianu centrale di simetria di u compensatu, indipendentemente da a natura di u legnu, u spessore di u compensatu, u numeru di strati, a direzzione di a fibra è l'umidità u cuntenutu deve esse simetricu trà di elli. 

In u listessu contreplaqué, arburi singuli è impiallacciature di spessore ponu esse aduprati, o impiallacciature di diverse spezie d'arburi è spessori ponu esse aduprati; in ogni modu, duie strati d'arburi di impiallacciatura simmetricamente mutuale è spessori da i dui lati di u pianu centru di simetria sò listessi. 

Per fà chì a struttura di u compensatu risponde à i dui principii di basa sopra, u numeru di strati deve esse stranu. 

Dunque, u compensatu hè generalmente divisu in trè strati, cinque strati, sette strati è altri strati dispari.

U nome di u stratu di contrachapatu hè: u rivestimentu superficiale hè chjamatu tavulinu, u rivestimentu internu hè chjamatu u pannellu core; u pannellu frontale hè chjamatu pannellu, è u pannellu posteriore hè chjamatu pannellu posteriore; in u core board, a direzzione di a fibra hè parallella à u pannellu. 

Hè chjamatu u bordu longu core o mid-board.

Avvanzi di u contrachapatu
I vantaghji di u compensatu sò una forte capacità portante, micca faciuli da deformà è pieghje, micca faciuli da crepà, è una piccula espansione. U bordu multistratu hà una bona capacità di adattassi à a temperatura è l'umidità interni. U stratu superficiale di u tavulu multistratu hè in legnu naturale. U granu di legnu hè più vicinu à a natura è u furmatu hè grande. I vantaghji di e tavule à più strati sò facili à pavimentà. Rispuntendu à u legnu solidu di legnu, u pannellu multi-stratu evita alcuni difetti naturali di u legnu naturale, cume a balbuzie, a larghezza, a deformazione è a poca resistenza à a compressione.

E tavule multi-stratu anu ancu un grande vantaghju nantu à u prezzu di u legnu naturale. Postu chì e tavule à più strati riesaminanu è riorganizanu i tronchi, sò più ecunomiche ch'è i costosi pannelli di tronchi in legnu massivu.

I svantaghji di u bordu multistratu
A tavola à più strati hè fatta di tavola di core naturale in legnu attraversu alta temperatura è alta pressione pressendu in una pressa calda cù un adesivo. Dunque, in termini di prutezzione di l'ambiente, ci serà qualchì liberazione di formaldeide. Ma hè u più vicinu à u legnu naturale è hè ancu a tavula artificiale più rispettosa di l'ambiente.

Identificazione di u compensatu bonu o cattivu
Prima, fighjate a pianezza di u pannellu. Da questu puntu, pudemu vede i materiali interni di u bordu. Quandu guardemu un tavulinu, u pudemu tuccà cù e nostre mani è sentimu s'ellu ci hè qualchì irregolarità. S'ellu ci hè, significa chì a levigatura superficiale ùn hè micca bona.

O significa chì u materiale di u cartone core ùn hè micca bonu è u materiale hè relativamente rottu. In breve, ùn hè micca cunsigliatu di cumprà u irregulare.

Dopu, osservate u sensu di ierarchia di u bordu multistratu. Più hè spessa a tavula, più faciule hè di vede a stratificazione di a tavola à più strati. Se ogni stratu hè fattu di materiale monoliticu, i strati saranu assai chjari è ùn ci serà nisun fenomenu di strati incrociati. Se u materiale ùn hè micca bonu, ci sò assai rottami.

A causa di l'effettu di a pressione, u livellu diventerà peghju dopu à stringhje l'altru.


Tempu di posta: Dic-02-2020